Results 1 to 10 of 172

Hybrid View

Player
    Ahnthistik's Avatar
    Character
    Problematic Fav
    World
    Cerberus
    Main Class
    Arcanist Lv 100
    Par contre je me demande où sont passées les autres teintures métalliques... Je sais si vous souvenez mais lors du patchnote 2.4 ils avaient dévoilé trop de trucs (comme la mascotte Urianger, teintures métalliques colorées). Et là en boutique il y en a """""que""""" trois, donc est-ce que la pression des joueurs a fait reculer SE sur la mise en boutique de toutes les autres (comme métallique violet, métallique jaune, etc.) ?

Si oui bravo à la communauté FF ! J'espère que d'ici 2026 (pour coïncider avec la sortie de FFXV) on aura réussi à battre le cash shop !
    (0)

Player
    lololink's Avatar
    Character
    Nel Artux
    World
    Asura
    Main Class
    Gladiator Lv 80
    Quote Originally Posted by Ahnthistik View Post
    Par contre je me demande où sont passées les autres teintures métalliques... Je sais si vous souvenez mais lors du patchnote 2.4 ils avaient dévoilé trop de trucs (comme la mascotte Urianger, teintures métalliques colorées). Et là en boutique il y en a """""que""""" trois, donc est-ce que la pression des joueurs a fait reculer SE sur la mise en boutique de toutes les autres (comme métallique violet, métallique jaune, etc.) si oui bravo à la communauté FF ! J'espère que d'ici 2026 (pour coïncider avec la sortie de FFXV) on aura réussi à battre le cash shop !
    Je pense qu'elles arriveront avec le golden saucer, ou via la 2.48 et la mise à jour de la boutique !
    (0)

Player
    Nexxus's Avatar
    Character
    Yoko Ceres
    World
    Ragnarok
    Main Class
    Dark Knight Lv 70
    Pastel Pink Dye - Dye - A rare and expensive pink dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Dark Red Dye - Dye - A rare and expensive red dye, used for coloring anything from
    cloth to metal.
    Dark Brown Dye - Dye - A rare and expensive brown dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Pastel Green Dye - Dye - A rare and expensive green dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Dark Green Dye - Dye - A rare and expensive green dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Pastel Blue Dye - Dye - A rare and expensive blue dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Dark Blue Dye - Dye - A rare and expensive blue dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Pastel Purple Dye - Dye - A rare and expensive purple dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Dark Purple Dye - Dye - A rare and expensive purple dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Metallic Red Dye - Dye - A rare and expensive red dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Metallic Orange Dye - Dye - A rare and expensive orange dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Metallic Yellow Dye - Dye - A rare and expensive yellow dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Metallic Green Dye - Dye - A rare and expensive green dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Metallic Sky Blue Dye - Dye - A rare and expensive blue dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Metallic Blue Dye - Dye - A rare and expensive blue dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    Metallic Purple Dye - Dye - A rare and expensive purple dye, used for coloring anything from cloth to metal.
    celles là?
    (0)

Il est possible de dépassé la limite des 1ooo caractères, il suffit d'éditer son post ~

Player
    MaouSama's Avatar
    Character
    Ylia Ster
    World
    Moogle
    Main Class
    Scholar Lv 90
    Elles seront disponibles plus tard dans le cash shop, t'inquiète pas...
    (2)