36, Hawaii, Aloha my friends.
36, Hawaii, Aloha my friends.
Uzminiet no kurienes es esmu.
Hei.Tror det er det; fant her i forumet en annonsering for "Norwegian Gamers",hvorav muligens Tius Reveral er lederen. Siste post der var oktober ifjor,så ikke sikker om de er aktive ennå/lenger. Skal flytte min nordmann-jeger Kule Lyn til Odin og "samle" alle dere norske jeg hittil har funnet,på Vennelista om ønskelig. ^_^
Heisann.Hello Odin!
Would be fun to just see where people are from, maybe you can get a new FC member or just have a little talk in your native language![]()
Il start
Im 27 years old and from Norway!
If anyone wants to chat in game you can add me to friends : Sakura Omega
Best regards
Sakura OmegaFor hver eneste nordmann jeg finner her,jo bredere blir smilet.
Flytter straks min andre figur,en nordmann-jeger som jeg kaller ham,Kule Lyn til Odin. En ting: Du hilser til Odin men står at du er fra Ragna. Nylig flyttet til førstnevnte eller ennå der? ^_^
Ble lagt til der for en stund siden, men det ser ut som aktivitenten er er på bånn der nåHei.Tror det er det; fant her i forumet en annonsering for "Norwegian Gamers",hvorav muligens Tius Reveral er lederen. Siste post der var oktober ifjor,så ikke sikker om de er aktive ennå/lenger. Skal flytte min nordmann-jeger Kule Lyn til Odin og "samle" alle dere norske jeg hittil har funnet,på Vennelista om ønskelig. ^_^
.
Velvel.
Men det er bare å legge til![]()
31 from Norway![]()
21 and from England my in game name is Valkyrie Rayne![]()
22 from the Caribbean- Trinidad![]()
23 Wisconsin US
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Cookie Policy
This website uses cookies. If you do not wish us to set cookies on your device, please do not use the website. Please read the Square Enix cookies policy for more information. Your use of the website is also subject to the terms in the Square Enix website terms of use and privacy policy and by using the website you are accepting those terms. The Square Enix terms of use, privacy policy and cookies policy can also be found through links at the bottom of the page.