白の回復力が欲しいなら白にジョブチェンジしたらいい
じゃぁ何故白にならないか、それは赤じゃないとできないことを放棄することになるからで
つまるところその出来なくなる所が赤の強み
この強みを捨てたからこそ手に入れられる回復力、それがケアル5、6であり上位ケアルガ等の回復力なんです
ケアル5,6が無いからツライ?HPの上昇量にたいして回復量が足りない?
ケアル4で足りてた頃に白の回復?無くてもいいや赤で足りるし
こうなってた時代のほうが異常だったと何故思わないんだろう
白の回復力が欲しいなら白にジョブチェンジしたらいい
じゃぁ何故白にならないか、それは赤じゃないとできないことを放棄することになるからで
つまるところその出来なくなる所が赤の強み
この強みを捨てたからこそ手に入れられる回復力、それがケアル5、6であり上位ケアルガ等の回復力なんです
ケアル5,6が無いからツライ?HPの上昇量にたいして回復量が足りない?
ケアル4で足りてた頃に白の回復?無くてもいいや赤で足りるし
こうなってた時代のほうが異常だったと何故思わないんだろう
|
|
© SQUARE ENIX FINAL FANTASY, SQUARE ENIX, and the SQUARE ENIX logo are registered trademarks of Square Enix Holdings Co., Ltd. Vana'diel , Tetra Master, PLAYONLINE, the PLAYONLINE logo, Rise of the Zilart, Chains of Promathia, Treasures of Aht Urhgan, and Wings of the Goddess are registered trademarks of Square Enix Co., Ltd. The rating icon is a registered trademark of the Entertainment Software Association. All other trademarks are the property of their respective owners. Online play requires internet connection. |
Reply With Quote