Results 1 to 3 of 3
    Player
    Darkkos's Avatar
    Character
    Darkkos Da'ert
    World
    Adamantoise
    Main Class
    Conjurer Lv 70

The Espers FC Quebec/English Ps4 fpcused

Editing soon
    (0)

Player
    Darkkos's Avatar
    Character
    Darkkos Da'ert
    World
    Adamantoise
    Main Class
    Conjurer Lv 70
    Texte français a la suite--

A few weeks ago, 3 friends went on a journée to conquer Eorzea . A few weeks later some of their friends joined them on their quest to broden their horizon. They decided to create a company to help them reach their goal. Now they need more friends to complete their quest. The Espers is a new FC mainly for ps4 user. We are all from a small town in Quebec/Canada. We are mainly french speakers but we do speakers English too! My name IG is Da'Ert and you can communicate with me in the evening if you want to embargo on this crazy adventure!
    (0)

Player
    Darkkos's Avatar
    Character
    Darkkos Da'ert
    World
    Adamantoise
    Main Class
    Conjurer Lv 70
    Il y a quelque semaines de cela : 3 amis embarquere dans une quete pour conquerir Eorzea. Quelque semaines plus tard, certain de leur ami les rejoignent pour elargir leur horizons. Ils deciderent de se créer une compagnie pour atteindre leur but quils savaient fixer. Maintenant ils ont besoin dautres amis pour completer leur quete. The Espers est une compagnie majoritairement de joueur PS4. Noys venons dune petite ville au Quebec/Canada. On parle majoritairement francais mais nous parlons aussi anglais. Mon nom dans le jeu est Darkkos Da'Ert et je joue principalement le soir. Communique avec moi si tu veux nous joindre dans cette quete folle!
    (0)