Codes utilisés.
- TYQ3FAAJ
N'hésitez pas à me demander un code si vous souhaitez ^^
Codes utilisés.
- TYQ3FAAJ
N'hésitez pas à me demander un code si vous souhaitez ^^
Last edited by Cileo; 01-11-2016 at 12:23 AM.

Code toujours disponible
48EPHB4D utilisé
7N2R8B5B utilisé
Last edited by Shinzo; 01-16-2016 at 04:39 AM.

Up et code toujours disponible :
92ZKW26F
Last edited by Ryukens; 01-20-2016 at 09:31 PM.

Code toujours disponsible
HJQUU64C

code toujours disponible et si vous avez des questions sur le système du jeu, à par le pvp , je peux y répondre:
92ZKW26F
@Haku_Ryuu @Shinzo : Specify that you want beginners speaking English and / or German, unless you speak French that I doubt, it's better for the help.![]()
Last edited by Ryukens; 01-15-2016 at 11:37 PM. Reason: Code utilisé

Merci à la personne qui a validé le code d'ami, n'hésite pas à m’ajoutai en ami si tu es sur Ragnarök par contre envoi moi aussi un message car je suis des fois afk (absent), d'ailleurs voici le lien pour voir ce que vous apportes le mentorat :
http://fr.finalfantasyxiv.com/lodest..._friendrecruit
Voici mon autre autre code d'ami :
JBER98G4
Last edited by Ryukens; 01-22-2016 at 10:10 PM.

Code toujours disponsible
S2A9Y7YP
AJXH6QZ8
Last edited by Shinzo; 01-17-2016 at 10:38 PM.

mon deuxième code est toujours disponible :
JBER98G4
@Shinzo : Specify that you want beginners speaking English and / or German, unless you speak French that I doubt, it's better for the help !! Also specify that you are part of another server group.![]()
Last edited by Ryukens; 01-22-2016 at 10:10 PM.

Up et mon code est toujours disponible et si vous avez besoin d'aide concernant les mécaniques de jeu que vous ne comprenez pas ou autre vous pouvez me contacter en jeu (Grym Smyd) :
JBER98G4
Last edited by Ryukens; 01-22-2016 at 10:09 PM.

Merci à mes deux apprentis, si vous avez besoin d'info" sur les différents contenus du jeu je suis là, je peu également vous aidez pour les donjons vu que je peu venir en n'importe quel job!
Voilà mon nouveau code ami :
5UPATG3D
Last edited by Ryukens; 01-25-2016 at 12:35 AM.
Player
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Cookie Policy
This website uses cookies. If you do not wish us to set cookies on your device, please do not use the website. Please read the Square Enix cookies policy for more information. Your use of the website is also subject to the terms in the Square Enix website terms of use and privacy policy and by using the website you are accepting those terms. The Square Enix terms of use, privacy policy and cookies policy can also be found through links at the bottom of the page.

Reply With Quote
: