Gibt es auf dem Server eine Schweizer Gilde oder eine Gilde mit einigen Schweizern?
Würde gerne so eine Gilde beitreten. Wäre interessant, Fans in der näheren Umgebung kennenzulernen![]()
Gibt es auf dem Server eine Schweizer Gilde oder eine Gilde mit einigen Schweizern?
Würde gerne so eine Gilde beitreten. Wäre interessant, Fans in der näheren Umgebung kennenzulernen![]()
Add ma Ingane Guan Yuan ha zwar ke Gilde sind jedoch z 2 biz am umeluege. au ps4 oder pc?

Hey!
Mir sind d Schwiizer Gilde Hellvetics!!!! uf em Server Shiva ^^
Ich bin au erst grad biitrete! Mir chömet vo überall, het lüüt vo Züri, Aargau, St. Galle...usw.
Mir hend es Huus mit Stall, TS isch au vorhande....halt alles xD
Es sind glaub realtiv vil PS4 Spiler aber au PC
Meld dich doch bi eus ^^
entweder ingame a mich (i chan aber ned rekrutiere): Sero Blu
oder grad a di Obere Instanze ^^
Yuryoku Hotaru (Chefe xD)
Ajila Malani
Aura Assene
Suki Sakura
Oder chum verbii:
Lanvendelbeete 6. Bezirk Hausnummer 17
det chasch den au en Aatrag stelle ^^
ich verwiise do au mol uf en andere Link uf dem Forum
http://forum.square-enix.com/ffxiv/t...aft-Hellvetics
Au für dich Guan ^^!!!!
Ich bin vorher uf Phoenix xi und bin jetzt uf Shiva gwechslet ^^ isch sicher e überlegig wert.
Last edited by SerosJourney; 08-02-2015 at 06:35 PM.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Cookie Policy
This website uses cookies. If you do not wish us to set cookies on your device, please do not use the website. Please read the Square Enix cookies policy for more information. Your use of the website is also subject to the terms in the Square Enix website terms of use and privacy policy and by using the website you are accepting those terms. The Square Enix terms of use, privacy policy and cookies policy can also be found through links at the bottom of the page.

Reply With Quote