Results 1 to 7 of 7
    Player
    Otareal's Avatar
    Character
    Otareal Blackstone
    World
    Cerberus
    Main Class
    Pugilist Lv 31

LF Swedish Guild

Hello!

I write this in english despite what I'm actually looking for, which is a Swedish (mainly) guild.

Are there any out there on this server? I am a pretty casual player who enjoy fates, dungeons and so on.

If there are no such guilds are there any Swedish players who would consider forming one?

/Otareal
    (0)

Player
    Tagihi's Avatar
    Character
    Lhei Fox
    World
    Phoenix
    Main Class
    Dark Knight Lv 70
    there alot of swedish people playing here but everyone is very scatterd best way to do swedish community is start linkshell with just swedish player in it
    (0)

Player
    Gaelu's Avatar
    Character
    Gaelu Zagato
    World
    Leviathan
    Main Class
    Gladiator Lv 50
    dessvärre verkar inte FFXIV:ARR speciellt populärt här i sverige, jag lyckades få med en kompis att spela och efter några månader lyckades vi hitta en till svensk, som dessvärre har slutat...
    så allt som allt, jag känner bara till totalt 3 personer som spelar/har spelat som är svenskar, och vi alla spelade på Leviathan som är en NA server... dock funderar jag och min kompis på att byta till en EU server.
    (0)

cred to whoever made this <3

Player
    Azalie_eriza's Avatar
    Character
    Azalie Eriza
    World
    Moogle
    Main Class
    Arcanist Lv 60
    Här på Moogle har jag råkat på en svensk iaf(förutom min sambo som jag spelar med) men jag har hört att Odin är rätt fylld av svenskar? Enligt Google iaf
    (0)

Player
    Tagihi's Avatar
    Character
    Lhei Fox
    World
    Phoenix
    Main Class
    Dark Knight Lv 70
    Quote Originally Posted by Gaelu View Post
    dessvärre verkar inte FFXIV:ARR speciellt populärt här i sverige, jag lyckades få med en kompis att spela och efter några månader lyckades vi hitta en till svensk, som dessvärre har slutat...
    så allt som allt, jag känner bara till totalt 3 personer som spelar/har spelat som är svenskar, och vi alla spelade på Leviathan som är en NA server... dock funderar jag och min kompis på att byta till en EU server.
    Tror någ det ganska populärt i sverige för många som jag spelar med är svenskar och dom spelar oftast ifrån en ps4.
    Phoenix server har en del svenskar, vet ej hur det ser ut dom andra eu serverna typ ragnarok odin så vidare.
    (0)

Player
    Sarugo98's Avatar
    Character
    Arenswys Unaswyn
    World
    Phoenix
    Main Class
    Warrior Lv 100
    Spelar också på phoenix känner 3 andra svenskar på samma server
    (0)

Player
    Zaddi's Avatar
    Character
    Ereshkigal Gilgamesh
    World
    Midgardsormr
    Main Class
    Sage Lv 100
    Vi är ett gäng svenskar som spelar på Midgardsormr. NA-server, men nu har vi så många kompisar här att vi inte vill byta. Annars är nog en EU server egentligen smartare :P
    (0)