Results 1 to 5 of 5
    Player
    Ambacht's Avatar
    Character
    Kuro Kenshi
    World
    Odin
    Main Class
    Lancer Lv 60

Looking for a Dutch free company/ community !?

Hey all does anyone know if there's a dutch FC or a community on the server. Im looking for one to join if there any that is, thank for any help or info you can give me
    (0)

Player
    ChiefMonk's Avatar
    Character
    Chief Monk
    World
    Odin
    Main Class
    Marauder Lv 50
    hoi, ik ken een paar nederlanders op Odin maar of er een FC of LS is, geen idee.
    Je kan me toevoegen aan je Friend List naam: Chief Monk (meestal online in de ochtend of rond 5)

Welkom 2 Odin
    (0)

Player

Ik ben er vrij zeker van dat er geen Nederlandse FC op Odin is, géén volledig Nederlandse in ieder geval. Wel Duits/Frans, maar goed... Wij Nederlanders schermen ons niet zo af van andere talen meestal, wij zijn meer verspreid over meerdere FCs.
    (0)
    ~Crazy cat lady of Zero Tolerance.

Player
    Fornix's Avatar
    Character
    Fornix Amygdala
    World
    Odin
    Main Class
    Gladiator Lv 60
    De laatste weken heb ik een recruit message ingame gezien voor een NL FC op Odin. Vaak in Limsa. Naam CantDutchThis. FC Page met ledenlijst:
    http://eu.finalfantasyxiv.com/lodest...259017/member/

Het is een zeer kleine FC (voorlopig?). Ik weet niet wat hun ambities zijn. Maar zoals Sensu al aangeeft, veel Nederlanders zitten verspreid over diverse FC's. Binnen Excelcius hebben we ook een redelijk aantal Nederlanders, inclusief mijzelf. En bij alle grotere guilds zal dit hetzelfde zijn zonder twijfel.
    (0)

Player

Een Nederlandse FC ? Dat is nieuw voor me. Ik kom bijna nooit meer in de steden, hang meestal rond in ons FC huis :P
    (0)
    ~Crazy cat lady of Zero Tolerance.