bonjour je recherche une static pour les meandres de bahamut. j'ai de l’expérience jusqu’à la 2 eme phase du t8 en tous les job a part whm et war. mes jobs sont i lvl 95 ou +.
bonjour je recherche une static pour les meandres de bahamut. j'ai de l’expérience jusqu’à la 2 eme phase du t8 en tous les job a part whm et war. mes jobs sont i lvl 95 ou +.
bonjour je recherches une static pour le contenu hl je joue principalement barde et dragon i lvl 100, mais tous mes autres jobs sont up 95 ou+. ts et mumble disponible. dite moi si intéressé merci^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Cookie Policy
This website uses cookies. If you do not wish us to set cookies on your device, please do not use the website. Please read the Square Enix cookies policy for more information. Your use of the website is also subject to the terms in the Square Enix website terms of use and privacy policy and by using the website you are accepting those terms. The Square Enix terms of use, privacy policy and cookies policy can also be found through links at the bottom of the page.