Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 17
    Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90

Norwegian FC and LS'es. :)

Will type this in my own language,as it is intended for fellow countrymen who reads it.

Heisann! =)
    Er en voksen gamer-kar som både liker retro- såvel som moderne spill (går kun i online/Playstation3 nå for tiden). Spillt FF siden VII kom ut.
    Jeg har min hovedfigur, denne, i Sargatanas (Legacy),og har kommet langt med ham; alle DoH Jobber er lv. 50 med af-klær,såvel som Botanist og Miner. Alle 3 Magiker-Jobber er også 50.
    Har også en figur laget kun for å finne andre nordmenn: Kule Lyn,på Shiva serveren. Den Lalafell'en kan jeg gjerne flytte over til en server hvor det er en god del norske folk,så håper finne noen ved å annonsere dette her på Forumet.

Kort og greit: Om noen norske XIV spillere der ute leser dette,vil jeg gjerne ta imot invitasjoner til FC/LS's og eventuelt fra inviduelle spillere. =) Post i vei på denne tråden,alle interesserte. Folk jeg kan legge til på PSN (og/eller Vennelista i selve spillet) er også topp å få.
    (1)

Player
    Nghthawk's Avatar
    Character
    Nghthawk Evenfall
    World
    Gilgamesh
    Main Class
    Paladin Lv 69
    For those who want to read your post.
    Quote Originally Posted by Oslow View Post
    Hi there! =)
    Is an adult gamer guy who both like retro as well as modern games (runs only in online/Playstation3 nowadays). Played FF since VII came out.
    I have my main character, this, in Sargatanas (Legacy), and has come a long way with him; all DoH Jobs is lv. 50 with af-clothes, as well as Botanist and Miner. All three Magician Jobs are also 50
    Also has a shape designed only to find other Norwegians: Ball Lightning, the Shiva server. The Lalafell'en I like to move over to a server where there are a good number of Norwegian people, so hope to find some by announcing this here on the forum. Short and sweet: If any Norwegian XIV players out there reading this, I would like to receive invitations to FC / LS 's and possibly from individual particles players. =) Post away on this thread, all interested parties. People I can add on PSN (and / or friends list in the game itself) is also great to get.
    (0)

Player
    Nayakira's Avatar
    Character
    Miya Firefly
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Archer Lv 60
    Heisann!

Kommer selv fra Norge, flyttet til USA for 2år siden. Jeg spiller også på Sargatanas, og Final Fantasy 7 var første spillet jeg spilte i serien! Jeg er eneste norske i vår FC/LS da men, og spiller stort sett i amerikansk tidszone.
    Har sett forskjellige norske karakter navn rundt omkring, men ikke funnet mange fra Norge. Kanskje flere vil svare her
    Tror det er et skandinavisk linkshell på servern et sted, har en fra danmark i FCn som hadde static party gående med noen fra skandinavia.
    Så har ikke akkurat linkshellet/FCn du kanskje søker, men om du vil ha en ekstra norsk venn å snakke med, så bare å legge meg til. Har ps3, men spiller på PC
    (2)

Player
    Nayakira's Avatar
    Character
    Miya Firefly
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Archer Lv 60
    Quote Originally Posted by Nghthawk View Post
    Also has a shape designed only to find other Norwegians: Ball Lightning, the Shiva server
    He is saying he also got a character on Shiva server, named Kule Lyn, it is a Norwegian name to purposely reach out to Norwegian players. Just fyi, since translating the character name wouldn't make much sense otherwise
    (0)

Player kidvideo's Avatar
    Character
    Ember Rage
    World
    Coeurl
    Main Class
    Arcanist Lv 80
    <Please use the auto-translate function.>

<Vennligst bruk auto-translate funksjon.>
    (0)

Player
    Flugetryne's Avatar
    Character
    Mr Flugetryne
    World
    Odin
    Main Class
    Thaumaturge Lv 50
    Hei jeg spiller på Odin serveren, er medlem av ett lite FC på ca 40 personer. Vi er to norske inkludert meg selv og den andre er en kompis + ett par svensker og en av lederene er fra Finland fokuset ligger i casual play samt ett sosialt og meget vennlig miljø. Vi har også raid's hver lørdag og søndag kl21 om du skulle bytte til Odin noen gang så bare send meg en /tell til Mr Flugetryne psn navnet mitt er Weyrwolf. Er 31år gammel så ingen drittunge her håper du finner noen landsmenn vertfall og lykke til god helg!
    (0)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Takk for responser. -Sorry for being discreet,english viewers,but just felt abit weird typing in english when norwegian-replies was solely targeted. ^_^

Virker som Odin blir Kule's nye hjem visst; i tillegg til det som sies her,har jeg også oppdaget via Lodestone at det er noen flere Ls'es der,så får dra dit i nær fremtid.
    Ble Shiva først,siden det føltes topp å være i en server med navnet til min favoritt summon siden 7.
    (1)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Toppers,Naya. Skal legge deg til der når jeg logger på med Oslow igjen. Jeg må mulig switch'e mellom main og Kule en del i i framtiden for å holde kontakten med alle norske jeg finner (da det visstnok er flest på Odin,og jeg må jo i tillegg få litt mer fremgang på Oslow's crafting etc...).
    Muuuulig (men ikke fullt så sikkert som med Kule) at jeg også flytter denne,til Mateus,der en god amerikansk venn er,med mindre han flytter til Sarga. Men får se; mesteparten av mine andre XI-venner er på nåværende server....
    Er forresten Wizzrobotix på 3'ern,så legg meg gjerne til der om du vil,selv om du eventuelt ikke bruker den konsollen. Uansett Server er det topp å få venner på psn,så har man kontakt uansett. =)
    (0)
    Last edited by Oslow; 07-31-2014 at 04:52 AM. Reason: Forgot Quote,so added the nick to whom I replied to.

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Miya er altså character-navnet ditt (så jeg ikke mikser det med forum-nicket når jeg bruker Player Search)?
    Det litt dumme er at man ikke kan Legge Til personer på Friendlist med mindre de er pålogget,så får prøve regelmessig. I den anledning: Jeg selv pleier spille fra rundt 22:00 norsk tid,og utover natta til ca. 03:00. Vet ikke sammenligningen av norsk og amerikansk tid (det ser ut til å variere litt,avhengig av stat)....
    (1)

Player
    Mug's Avatar
    Character
    Muga Orunitia
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Conjurer Lv 60
    Er i et lite linkshell med nesten bare norske folk. Vi har også et FC. Vi har ikke nok aktive medlemmer til å gjøre Coil, men vi gjør alt mulig annet sammen så hvis du er interessert, er det bare å si i fra. =)
    (0)

Page 1 of 2 1 2 LastLast