Norwegian Gamers is a Linkshell where norwegians gathers up![]()
Norwegian Gamers is a Linkshell where norwegians gathers up![]()
mange folk der? joiner gjerne jeg!
よろしくっ!
Vi gror sakte men sikkert :P 18stk atm men det ekke bare, bare å finne det norske folk heller :P
Bump for norge!
Hallo! Kunne tenkt meg å være med, men jeg er på Hyperion så vet ikke helt er noen Norske her å! På Ragnarok så er det et Norsk LS alerede med ca 30 medlemmer men det er jo like greit hvis det er flere Norske![]()
Bare send meg tell vis du velger å transfere til Odin![]()
Hei!
Er dere fortsatt aktive?
Heia.Topp å finne fler nordmenn her.
Har lagt inn en tråd i søken etter det (skriv "Norwegian" i søke-linken her,så kommer den opp). Denne hoved-figuren min er på Sargatanas,men min "nordmenn-jeger" Lalafell, Kule Lyn på Shiva,er klar til å Overføres til den Verdenen hvor det er en del flere.
Er i 30-årene og en kar,forresten. ^_^
Trenger bare vite det jeg også,Tius; er LS'et deres ennå der?Jeg kommer nesten 100% sikkert å flytte Kule dit og oppsøke dere om så. -Funnet en nordmann på Shiva,men om dere ennå holder på,er det dermed flere på deres server. ^_^
Oppdatering:
På Odin har nå Tius Reveral lagd et norskt LS kalt "Nordavind".
Så alle som eventuelt Flytter til,eller lager en ekstra char på den serveren,bli med! =)
Som nestleder rekrutterer jeg (Kule Lyn) ofte ved å sende Shouts i hvert område jeg drar til,og han gjør også bra jobb. ^_^ Bare et par dager etter skjellet's "fødsel",er vi nå oppe i rundt minst 8 medlemmer.
-Norwegian Gamers er ettter det jeg har skjønt lagt ned,men dette skjellet blir visst en bra erstatning.![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Cookie Policy
This website uses cookies. If you do not wish us to set cookies on your device, please do not use the website. Please read the Square Enix cookies policy for more information. Your use of the website is also subject to the terms in the Square Enix website terms of use and privacy policy and by using the website you are accepting those terms. The Square Enix terms of use, privacy policy and cookies policy can also be found through links at the bottom of the page.