Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 17 of 17
    Player
    Mug's Avatar
    Character
    Muga Orunitia
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Conjurer Lv 60
    Quote Originally Posted by Nayakira View Post
    Tror det er et skandinavisk linkshell på servern et sted, har en fra danmark i FCn som hadde static party gående med noen fra skandinavia.
    Vi hadde en Coil-static med 2 nordmenn, 1 svenske og 5 dansker, mulig det er oss du prater om?! ^^
    (1)

Player
    Elkya95's Avatar
    Character
    Alexis Wolf
    World
    Louisoix
    Main Class
    Lancer Lv 80
    Wow ikke akkurat tråden jeg forventet å se her på forumet, norsk jente her med en karakter på gilgamesh og en på behemoth fordi jeg trengte to statics... vurderer om det skjer endringer på min behemoth karakter å flytte henne til phoenix eller noe, har for øyeblikket over 12 timer forskjell mellom raide tidspunkter...
    (1)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Mug: Stilig det. Nå har jeg en del folk klare til å legges til på Sarga når de er online også. ^_^ Skal få lagt til deg når mulig; har liiiitt variert spille-tid,men som regel er jeg på rundt midnatt og utover,og noen ganger f.o.m. litt før.

Topp å se norske jenter/damer i spillet også. =) Bare synd du er på en annen server,Elkya. ^^; I XI hadde man alltid venner man la til på Lista,selv om de eller en selv dro til en annen server. Er søren meg ikke tilfelle i XIV. Nå har jeg totalt 3 figurer i 3 Verdener. Blir litt vanskelig å holde styr på. Lol. Steike,vi burde alle samles og deretter flytte til en server sammen. Med nordmenn spredt rundt som chocobo-fjær i vinden,er det vanskelig. ;D
    (0)
    Last edited by Oslow; 08-02-2014 at 06:43 AM.

Player
    Firefly's Avatar
    Character
    Vic Velarius
    World
    Faerie
    Main Class
    Marauder Lv 50
    Quote Originally Posted by Oslow View Post
    Sorry for being discreet,english viewers,but just felt abit weird typing in english when norwegian-replies was solely targeted. ^_^
    It's cool, dude. Norweg- on.
    (1)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Oslow er nå kommet inn i Mug's LS på Sargatanas,og Kule Lyn i Mr Flugetryne's FC på Odin (flyttet han dit nylig). Vil gjerne få lagt til dere 2 på Vennelisten også, Naya og Elkya,men kan ikke be dere Flytte til en av de to Serverne (dere har nok venner & co. på deres nåværende,som jeg har på min. Koster heldigvis ikke mye for ekstra figurer,så beholder mine 3 enn så lenge. ^_^ Fint alternativ å lage 1-2 ekstra for å møte andre på andre Verdener uten å forlate sine gode venner der man for øyeblikket er.
    (0)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Oppdatering:

På Odin har nå Tius Reveral lagd et norskt LS kalt "Nordavind".
    Så alle som eventuelt Flytter til,eller lager en ekstra char på den serveren,bli med! =)
    Som nestleder rekrutterer jeg (Kule Lyn) ofte ved å sende Shouts i hvert område jeg drar til,og han gjør også bra jobb. ^_^ Bare et par dager etter skjellet's "fødsel",er vi nå oppe i rundt minst 8 medlemmer.
    (0)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Har satt "Follow" status på deg på The Lodestone siden,Naya. Skal prøve få gjort det med deg og',Elky. -Ennå ikke vært online når Naya har vært det,og Elky er på en annen server,så det virker som den funksjonen blir en slags alternativ/midlertidig Venneliste. Flytter mulig Oslow til Odin,siden det er så få' nordmenn på Sarga (har informert mine Sarga venner om dette). Gir isåfall beskjed her når det skjer.
    (0)
    "Ain't no getting offa this train we're on" -Barret,FF VII-

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2