Results 1 to 10 of 17

Hybrid View

Player
    Flugetryne's Avatar
    Character
    Mr Flugetryne
    World
    Odin
    Main Class
    Thaumaturge Lv 50
    Hei jeg spiller på Odin serveren, er medlem av ett lite FC på ca 40 personer. Vi er to norske inkludert meg selv og den andre er en kompis + ett par svensker og en av lederene er fra Finland fokuset ligger i casual play samt ett sosialt og meget vennlig miljø. Vi har også raid's hver lørdag og søndag kl21 om du skulle bytte til Odin noen gang så bare send meg en /tell til Mr Flugetryne psn navnet mitt er Weyrwolf. Er 31år gammel så ingen drittunge her håper du finner noen landsmenn vertfall og lykke til god helg!
    (0)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Takk for responser. -Sorry for being discreet,english viewers,but just felt abit weird typing in english when norwegian-replies was solely targeted. ^_^

Virker som Odin blir Kule's nye hjem visst; i tillegg til det som sies her,har jeg også oppdaget via Lodestone at det er noen flere Ls'es der,så får dra dit i nær fremtid.
    Ble Shiva først,siden det føltes topp å være i en server med navnet til min favoritt summon siden 7.
    (1)

Player
    Firefly's Avatar
    Character
    Vic Velarius
    World
    Faerie
    Main Class
    Marauder Lv 50
    Quote Originally Posted by Oslow View Post
    Sorry for being discreet,english viewers,but just felt abit weird typing in english when norwegian-replies was solely targeted. ^_^
    It's cool, dude. Norweg- on.
    (1)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Oslow er nå kommet inn i Mug's LS på Sargatanas,og Kule Lyn i Mr Flugetryne's FC på Odin (flyttet han dit nylig). Vil gjerne få lagt til dere 2 på Vennelisten også, Naya og Elkya,men kan ikke be dere Flytte til en av de to Serverne (dere har nok venner & co. på deres nåværende,som jeg har på min. Koster heldigvis ikke mye for ekstra figurer,så beholder mine 3 enn så lenge. ^_^ Fint alternativ å lage 1-2 ekstra for å møte andre på andre Verdener uten å forlate sine gode venner der man for øyeblikket er.
    (0)

Player
    Oslow's Avatar
    Character
    Wizz Ardillo
    World
    Sargatanas
    Main Class
    Thaumaturge Lv 90
    Oppdatering:

På Odin har nå Tius Reveral lagd et norskt LS kalt "Nordavind".
    Så alle som eventuelt Flytter til,eller lager en ekstra char på den serveren,bli med! =)
    Som nestleder rekrutterer jeg (Kule Lyn) ofte ved å sende Shouts i hvert område jeg drar til,og han gjør også bra jobb. ^_^ Bare et par dager etter skjellet's "fødsel",er vi nå oppe i rundt minst 8 medlemmer.
    (0)