Oslow er nå kommet inn i Mug's LS på Sargatanas,og Kule Lyn i Mr Flugetryne's FC på Odin (flyttet han dit nylig). Vil gjerne få lagt til dere 2 på Vennelisten også, Naya og Elkya,men kan ikke be dere Flytte til en av de to Serverne (dere har nok venner & co. på deres nåværende,som jeg har på min. Koster heldigvis ikke mye for ekstra figurer,så beholder mine 3 enn så lenge. ^_^ Fint alternativ å lage 1-2 ekstra for å møte andre på andre Verdener uten å forlate sine gode venner der man for øyeblikket er.

Reply With Quote

Nå har jeg en del folk klare til å legges til på Sarga når de er online også. ^_^ Skal få lagt til deg når mulig; har liiiitt variert spille-tid,men som regel er jeg på rundt midnatt og utover,og noen ganger f.o.m. litt før.
Nå har jeg totalt 3 figurer i 3 Verdener. Blir litt vanskelig å holde styr på. Lol. Steike,vi burde alle samles og deretter flytte til en server sammen. Med nordmenn spredt rundt som chocobo-fjær i vinden,er det vanskelig. ;D

Skal prøve få gjort det med deg og',Elky. -Ennå ikke vært online når Naya har vært det,og Elky er på en annen server,så det virker som den funksjonen blir en slags alternativ/midlertidig Venneliste. Flytter mulig Oslow til Odin,siden det er så få' nordmenn på Sarga (har informert mine Sarga venner om dette). Gir isåfall beskjed her når det skjer.