En faisant 10 match, tu remplis un challenge log et obtiens un bonus de 200 xp. Tu as le même bonus d'xp avec 3 victoires.
On est actuellement 4 de tag pour pvp un peu avant la fin...
Doit on supplier pour trouver des joueurs sur ce jeu ?

j'aimerai bien tag et essayer un peu de pvp perso mais si c'est pour être noob à ce point étant pas une grosse fan pvp non ..
j'attend le front pour voir si le goût du pvp va revenir. et Si j'suis motiver, j'suis pour essayer de tenter tomber sur vous et me faire défoncer par vous. :')
Pas mal le clean modo sur ce coup xD
PS : Pour reprendre la fin avec sieghielde, je serais dispo vendredi soir ou après samedi tard le soir j'ai 1000 bornes a faire dans la journée :/ j'essaierai de prévoir la mise à jour avant sur le pc portable xD, au pire ils trouveront bien un mrd
I don't speak french but since my name has been dropped I figured I'm gonna post something anyway. I didn't understand everything 100% thanks to Google Translate but I think I got the idea of what is being said here.
First of all, a screenshot that shows some random queue match shows pretty much nothing. I could post over 9000 screenshots where you barely scratched 5k damage. Would it make me feel good or superior when I show screenshots where you got stomped hard? No, because it's solo/random queue, wake up.
Having played a good bit of PVP in other games (Tera, WoW) I see how you feel the need to claim you're at a gear disadvantage compared to let's say Misake, me, Arok, whoever else with an i115 weapon but let me ask you one thing: if it bothers you that much why don't you put in the time to get it yourself? Paying a sub to only play this sorry excuse of PVP isn't really worth it imo.
It's always easier to judge others and see their mistakes instead of your own, but honestly you're far from perfect as you claim to be(see your Sprint/Spineshatter Dive opener back then for example, Yotsu and me were laughing our asses off everytime you did that). Everyone's doing mistakes, including me and everyone else. Everyone runs behind a wall at some point and just dies, you did too on multiple occasions.
The only classes that can decide a game are a good played BLM (hi Sevoth) and well played healers. I'm not counting DD's that 100%-0% random healers, it's not possible vs aware healers when you play with random people. Are you saying you're not getting carried by probably the best active SCH right now? Saying you are the best DRG is a little far fetched when you have a healer like Kei in your back. But whatever, cockieness is a part of PVP.
Not sure if I missed something when it comes to what has been said about me, I guess I'm just gonna leave it like that.
In regards to the debate from your team vs Eden/Linielle, arrange a 4vs4 and get it over with.
As a PVP enthusiast from previous games (as you said you are) you should realize where their hate is coming from considering that you wintraded R40. There is no PVP game where wintrading doesn't get laughed at, you should know that. I enjoyed being matched with Joki since he knows what he is doing, pre R30, when I saw him wearing R40 equip all of a sudden I thought like "wtf, he doesn't need to go down to that level".
Edit: oh and that mess got cleaned up while I was posting I guess, my bad!

Kaposhipi a la main lourde cette semaine
Faudrait p'tet prévoir une nouvelle section du forum pour qu'ils se mettent joyeusement les uns sur les autres ?
S'il y a moyen de rejoindre un vocal en spectateur, ça m'intéresse. J'ai pas le niveau pour jouer avec vous, mais je veux voir ce que ça donne un combat de FR R30+ ^^
C'est ma faute, certaines personnes sont trop sensible si on émet l'idée de supprimer le sprint en pvp qui serait selon moi une meilleur idée que de nerf tous les CC.
J'espère en tout cas que des demandes de 4v4 fleuriront avec la 2.3 (même si vous voulez jouer synchro), peut importe votre niveau, on est là pour jouer.
Peut être pas le supprimer mais un sprint up 66% du temps c'est un poil trop x)surtout qu'il n'y a aucun inconvénient à le spammer pour un caster/healer, le pire reste que la plupart des healers qui utilise sprint court pendant les 20 sec même si plus personnes les suit xD, suffit de switch et laisser usain bolt courir dans son coin le temps qu'il réapparaisse de l'autre coté de l'arène un de ces potes est mort...
Je te conseille de faire des annonces sur Moogle, sur la Ls , directement sur le canal général ou via le party finder. A voir combien rapporteront les fronts jcj mais il devrait subsister un intérêt à faire des arênes, je pense.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Cookie Policy
This website uses cookies. If you do not wish us to set cookies on your device, please do not use the website. Please read the Square Enix cookies policy for more information. Your use of the website is also subject to the terms in the Square Enix website terms of use and privacy policy and by using the website you are accepting those terms. The Square Enix terms of use, privacy policy and cookies policy can also be found through links at the bottom of the page.

Reply With Quote