Plus rien me surprend sur action des gens xD jouer a poil, feint la mort a poil, regarder sous les robes des miqotes qui danse etc. Ça me fait rire xD
Plus rien me surprend sur action des gens xD jouer a poil, feint la mort a poil, regarder sous les robes des miqotes qui danse etc. Ça me fait rire xD
moi je feint la mort sur mon canapé mog ^^
Bah il me semble que c'était exactement la raison pour laquelle ils ne voulaient pas mettre cette emote, surtout quand tu vois la relique monk ^^"
![]()
People don't know how to take criticism anymore, and bad play is rewarded with with a coddling mentality. Yes, this is a casual game for the most part - that doesn't mean people need to walk on eggshells in fear of getting reported for pointing out things. This whole 'please don't say anything even slightly negative' mentality that we seem to be going towards and the devs seemingly pushing towards it is creating a disturbing trend.
Je suis d'accord sur le principe mais avec les lala j'ai peur que ça devienne vraiment malsain, ça reste des patates qui ressemblent à des enfants :/
People don't know how to take criticism anymore, and bad play is rewarded with with a coddling mentality. Yes, this is a casual game for the most part - that doesn't mean people need to walk on eggshells in fear of getting reported for pointing out things. This whole 'please don't say anything even slightly negative' mentality that we seem to be going towards and the devs seemingly pushing towards it is creating a disturbing trend.
Surement mais bon, on ne voit ca tout le temps non plus heureusement ^^" en general je vois des gens sur des hoo , un mec sur un limier bleu , un autre rouge et des danceuse et des gens qui s'allonge par terre mais en etant habillé![]()
Nouvelle Emote Mog Station : Pow Hammer "Assenez un coup de marteau en plastique sur la tête de vos détracteurs et réjouissez-vous en entendant un joli *POW!* quand ça fait mal."
Prix : 14.99€
SE s'enrichit en 10 heures, tout le monde l'achète, je dis bien tout le monde. Et le jeu devient coin coin land avec des imitations de "casse tête" où t'aligne 9 lalas sur 3 lignes de 3 et où la musique du jeu n'est plus que boink boink boink !
#JokeIsNowOver
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Cookie Policy
This website uses cookies. If you do not wish us to set cookies on your device, please do not use the website. Please read the Square Enix cookies policy for more information. Your use of the website is also subject to the terms in the Square Enix website terms of use and privacy policy and by using the website you are accepting those terms. The Square Enix terms of use, privacy policy and cookies policy can also be found through links at the bottom of the page.