World merge: South America / Mexico / Spain (spanish users:p)
Yes, another thread about merge, sorry :p, maybe a lot of people will care less about this one since it's another spanish thread so i apologize about that.
First of all, when i played FFXI i always wanted to see more people from Argentina since it's where i leave but on my 4-5 years playing i only saw 3 or 4 guys from my country and those only played for really a few time. Maybe in other servers i could find more people but back on the day no oficial forum makes communication a bit hard, now that i know there are more people from my country splitted on diferent world i would like to regroup this.
Also, i don't want only people from my country, i want to play (with everyone too ofc) with people from South America, Mexico and Spain too. I know it's impossible to convince every spanish user to choose the same server, but at least i want to make this thread to discuss and try to regroup the people from south america/ Mexico / Spain that want to play together.
Please vote what server you will like to choose:
http://votaciones.miarroba.es/poll/2caH/
____
Cuando jugue al FFXI siempre quise encontrarme con gente de Argentina pero la verdad me encontre con muy pocos, 3 o 4 a lo largo de 4 o 5 años de juego y dejaban el juego al poco tiempo. Tal vez en otros mundos habia mas pero era medio complicado el tema de la comunicacion antes, ahora con las redes sociales, el foro oficial y demas paginas creo que se puede dar a conocer mas informacion de este tipo.
Ademas de esto, no me gustaria solo juntar gente de mi pais solamente, sino de todo america y de españa si es posible. Soy conciente de que es imposible juntar a todos ya que hay gente que no quiere ir al "servidor de habla hispana" porque lo tildan de conflictivo o porque decidieron con la ls ir a otro o tal vez porque algunos me odien del otro thread por no pensar como otros. Pero la verdad me gustaria intentar de juntar por lo menos a la gente de America del sur, Mexico y si es posible a españoles ya que en el FFXI fueron 5 años que estuve con ellos y que todavia sigo en comunicacion.
Tampoco soy alguien para decidir a que server ir, solo quiero tener un thread para que todos los que esten de acuerdo podamos ir al mismo sitio.
Por favor, votemos el server en el cual prefieren.
http://votaciones.miarroba.es/poll/2caH/