PLD 213 / DRK 212 / WAR 210 / MNK 210 looking for MC static group (Español / English)
Personaje: Elmira Siand
Server: Moogle
Clases ofrecidas: PLD/DRK/WAR/MNK
Equipo de cada clase ofrecida: i213, i212, i210, i210 (no he gastado lore aun y me estoy guardando tokens mientras se resuelva mi situación)
Disponibilidad: D-J de 22.00-00:30
Que busco: Estática que me permita avanzar en alexander savage, que progrese de forma relativamente constante, y que vaya tirando el contenido dentro de su tiempo natural (es decir sin echo).
No busco: No busco una raid que se conforme con tirar las cosas overgeared o con echo.
Observaciones: Disponible TS, acepto solicitudes de otros servidores pero como ultimísima instancia, por que no me hace ninguna gracia perder la casa que compré hace 2 meses (luego no hay quien compre casa con todos los plots llenos xD).
Character: Elmira Siand
Server: Moogle
Jobs: PLD 213 / DRK 212 / WAR 210 / MNK 210
Availability: Sunday to Thurdsday: 22.00-00:30
What i'm looking for: An static group which allows me to progress in alexander midas savage. I'm looking for a group able to down things in time, I don't need to down content in 1 month but down it before echo and nerfs.
What I'm not looking for: An static group which conform with down things overgeared and echo.
Comments: Available TS, I accept requests from other server as a least instance, I don't want to lose my house at lavender beds xD. I'm not used to speak english, but I understand it as well and if I have any problem to say something speaking I can type it on chat.