Log in

View Full Version : [dev1030] New Battlefields

Gildrein
10-07-2011, 09:00 PM
New Burning Circle Notorious Monster (BCNM) battlefields will be added.
Locations, entry requirements, and other conditions for the new battlefields will be as follows:

<table width="580" border="0" cellpadding="4" cellspacing="1" align="center" class="ta01"><tr valign="middle" align="center" class="th01"><td align="center" class="th01" bgcolor="#a8d0d7">Orb Type</td><td align="center" class="th01" bgcolor="#a8d0d7">Price</td><td align="center" class="th01" bgcolor="#a8d0d7">Location</td><td align="center" class="th01" bgcolor="#a8d0d7">Battlefield Name</td><td align="center" class="th01" bgcolor="#a8d0d7">Restrictions</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#c6e9ef" rowspan="9">Phobos Orb</td><td bgcolor="#eaf2f3" rowspan="9">30 Kindred’s Crests</td><td bgcolor="#eaf2f3" rowspan="3">Spire of Holla</td><td bgcolor="#eaf2f3" rowspan="3">Empty Hopes</td><td bgcolor="#eaf2f3">Level: Any</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3">Time: 15 min.</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3">Participants: 6</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3" rowspan="3">Spire of Dem</td><td bgcolor="#eaf2f3" rowspan="3">Empty Dreams</td><td bgcolor="#eaf2f3">Level: Any</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3">Time: 15 min.</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3">Participants: 6</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3" rowspan="3">Spire of Mea</td><td bgcolor="#eaf2f3" rowspan="3">Empty Desires</td><td bgcolor="#eaf2f3">Level: Any</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3">Time: 15 min.</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#eaf2f3">Participants: 6</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#c6e9ef" rowspan="3">Deimos Orb</td><td bgcolor="#f5fafb" rowspan="3">50 Kindred’s Crests</td><td bgcolor="#f5fafb" rowspan="3">Spire of Vahzl</td><td bgcolor="#f5fafb" rowspan="3">Empty Aspirations</td><td bgcolor="#f5fafb">Level: Any</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#f5fafb">Time: 15 min.</td></tr><tr valign="middle" align="center" class="td01"><td bgcolor="#f5fafb">Participants: 6</td></tr></table> Players victorious in the battlefields at the Spires of Holla, Dem, Mea, and Vahzl will receive items that may, in turn, be traded to the NPC Shami to claim rewards.

-----
If you wish to discuss or submit feedback on this topic, please use the [dev1030] tag.