Search:

Type: Posts; User: Jblauh

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: Dynamis D

    by Jblauh
    Replies
    31
    Views
    6,562

    I hope this introduces a way to also collect...

    I hope this introduces a way to also collect currency for relics in a more party inclusive way where it’s not so damn boring. No more solo farming please for the love of god. Lmao

    (0)
  2. Replies
    3
    Views
    1,881

    Basic Trust Commands Please Square!

    So I made a post like this a few months ago and it seemed to receive some positive feed back from the community. I figured I’d give it another go so pay attention Square. Is there anyway we can have...

    (0)
  3. Thread: Cure V

    by Jblauh
    Replies
    29
    Views
    9,049

    If you want to make RDM relevant in today's game...

    If you want to make RDM relevant in today's game than honestly the solution (and I know ppl will be upset with me for this) ,but the solution would be to get rid of certain spells for other jobs that...

    (0)
  4. Thread: Cure V

    by Jblauh
    Replies
    29
    Views
    9,049

    Hmm well said Seriha and some good points. While...

    Hmm well said Seriha and some good points. While I'm not in particular happy with RDM's position in today's game compared to back in the days I'm going to have to agree with you. Especially with the...

    (0)
  5. Replies
    11
    Views
    3,530

    Well I mean first it needs to be understood that...

    Well I mean first it needs to be understood that JPs are not really the make or break to getting invited to something. It's your gear, weapons, and knowledge of the content mostly. You'll see that in...

    (0)
  6. Replies
    6
    Views
    2,157

    See I get where you're coming from and unlike...

    See I get where you're coming from and unlike most of these ppl left who are still playing I'm not going to make excuses on behalf of Square Enix as if I owe them something. The fact of the matter is...

    (1)
  7. Yeah I have to agree. I made a thread about Great...

    Yeah I have to agree. I made a thread about Great Axe not having much power to their weapons skills and some explained to me how you can make awesome 5 step light skill chains that do loads of dmg...

    (0)
  8. Thread: Great Axe

    by Jblauh
    Replies
    4
    Views
    4,300

    Yup you were totally right. I was approaching the...

    Yup you were totally right. I was approaching the job all wrong like a idiot. That 5 step combo you recommended is absolutely destroying Apex Bats for me atm. Now I really want a Chango ; ;. Thanks...

    (2)
  9. Thread: Great Axe

    by Jblauh
    Replies
    4
    Views
    4,300

    Thanks for the advice. I'll have to try this out....

    Thanks for the advice. I'll have to try this out. Much appreciated.

    (1)
  10. Thread: Great Axe

    by Jblauh
    Replies
    4
    Views
    4,300

    Great Axe

    So is it just me or do Great Axe weapon skills just seem really weak? Typically when I'm playing on my warrior I need to be wielding a Great Sword. As a matter of fact it seems Great Sword is...

    (1)
  11. Replies
    7
    Views
    4,782

    I honestly could not agree more. V. Smite and...

    I honestly could not agree more. V. Smite and Ukko's Fury deserve reverting. Absolutely. I see CDC doing rediculously stupidly high dmg and honestly I'm kind of shocked SE hasn't come after Blue Mage...

    (0)
  12. Replies
    2
    Views
    4,002

    lol That's crazy. Yeah I'm starting to become...

    lol That's crazy. Yeah I'm starting to become convinced that it doesn't exist. Makes me wander what the drop rate on this crap is and if a Thf's TH has any effect on the drops at all.

    (0)
  13. Replies
    61
    Views
    54,482

    I think giving the pet more dmg is silly. My...

    I think giving the pet more dmg is silly. My friend plays Pup and he is doing incredible things with the job. We have him tank lots of high tier NMs effortlessly. Even seems to be resisting spells...

    (0)
  14. Replies
    2
    Views
    4,002

    Drop rate for Bushin Bdy confusion

    Hi, so yeah my friends and I have been spamming the hell out of T3 NM Pakecet for a little over a week now trying to get the Bushin Body Abj. to drop for my Pld. I'm kind of the main tank for the...

    (0)
  15. Replies
    20
    Views
    18,339

    I can't say I've ever really noticed any kind oh...

    I can't say I've ever really noticed any kind oh resistance from barspells. I'd kind of like a explaination as well.

    (2)
  16. Thread: Trust Commands

    by Jblauh
    Replies
    16
    Views
    14,160

    I've read all of your guys replies and I think...

    I've read all of your guys replies and I think you all bring up some good points. Thanks for taking the time to read my thread. Yeah I mean like I said before I'd even settle for a stay put command....

    (0)
  17. Thread: Trust Commands

    by Jblauh
    Replies
    16
    Views
    14,160

    Trust Commands

    So I made a post related to this a few months ago. Didn't seem to get much attention, but hey figured why not mention again. So I'll get straight to the point. I was wandering if it would be possible...

    (2)
  18. Thread: RDM in endgame

    by Jblauh
    Replies
    30
    Views
    36,560

    Yeah I gotta say. These are some great ideas no...

    Yeah I gotta say. These are some great ideas no doubt. I hope SE takes a look at them cause I feel you're defiantly onto something.

    (1)
  19. Honestly if SE would up the shield skill for more...

    Honestly if SE would up the shield skill for more jobs that can use a shield such as War,Bst,Rdm I feel like we'd be able to use these jobs to fill in some extra rolls. It still bothers me that War...

    (0)
  20. Replies
    4
    Views
    12,872

    Maybe he just wants the AA trusts? Even consider...

    Maybe he just wants the AA trusts? Even consider that before dumping all your twos all knowing information FFXI related on him? lol Besides we shouldn't dictate peoples interests in the game. If...

    (0)
  21. So funny how some of you are doing everything in...

    So funny how some of you are doing everything in your power to keep this game going. Let it go. When it's over it's over. Enjoy the time left and have fun. Life does happen believe it or not outside...

    (1)
  22. Thread: /Staytrusts?

    by Jblauh
    Replies
    3
    Views
    8,696

    That's not a half bad idea! I could definitely...

    That's not a half bad idea! I could definitely see myself making good use of a feature command like that. Thanks for the feed back! ^.^

    (0)
  23. Thread: /Staytrusts?

    by Jblauh
    Replies
    3
    Views
    8,696

    /Staytrusts?

    Hello folks.

    So I was playing the other night just grinding up a alt with a buddy and we had a interesting idea with the trusts that could potentially be kewl. I know one which I've read before...

    (2)
  24. Replies
    26
    Views
    25,907

    I took 2 to 3 days to reply and you hit me back 5...

    I took 2 to 3 days to reply and you hit me back 5 mins after I made a reply dawg come on now. That's either amazing luck or you're home is here like I said and 10 people man? Really? lol That's...

    (0)
  25. Replies
    26
    Views
    25,907

    Bro people coming back are all gonna suck at...

    Bro people coming back are all gonna suck at their job regardless and especially since there is no one to guide them on their way to cap. Let it go. Just a stupid point to even bring up nowadays when...

    (0)
Results 1 to 25 of 39
Page 1 of 2 1 2